Thursday, February 20, 2014

PINJAMAN DIPASARAN KINI 2020 KOPERASI WAWASAN MALAYSIA BERHAD (KOWAMAS) KERJASAMA MALAYSIAN BUILDING SOCIETY BERHAD(MBSB)



Terbuka kepada kakitangan kerajaan di LABUAN SABAH DAN SARAWAK
Pinjaman maksima sehingga 200,000.00
Tempoh kelulusan 7-10 hari bekerja sehingga duit masuk ke acc anda
Tempoh bayaran balik potongan melalui biro perkhidmatan angkasa
Kadar keuntungan yang terendah dipasaran dgn Promosi rate 6.25%
Pinsip syariah islam tanpa penjamin,gaji kelayakkan rm1500 sebulan kasar
Berkhidmat 1 TAHUN keatas layak mohon
Jawatan tetap AG FEDERALKERAJAAN NEGERI , layak mohon
Khas KAKITANGAN MAJLIS2 TEMPATAN,BADAN BERKANUN,UNIVERSITI DAN GLC  TERPILIH  dialukan memohon
Komitment luar slip diabaikan,ccris wave,Ctos tidak melebihi 50k layak

BERMINAT DENGAN TAWARAN KOP WAWASAN MALAYSIA BERHAD (KOWAMAS)  SILA WHASSAP ATAU TELEGRAM ATAU SMS KE NO TALIAN 010-2665622  SILA HANTAR PENYATA SLIP GAJI TERKINI ANDA UTK SEMAKAN KELAYAKAN PERCUMA..
  DOKUMEN YANG AMAT MUDAH

-Slip gaji asal 1 bulan terkini 3 salinan disahkan majikan
-2 bln terkini juga diperlukan 3 salinan setiap satu bulan disahkan majikan
-3 salinan kad pengenalan disahkan majikan
-1 surat Letterhead pengesahan jawatan dari majikan jika perlu
-1 surat opsyen pencen 58 atau 60 jika perlu
-1 penyata acc bank atau salinan muka dpn buku bank wajib utk terima masuk duit pinjaman setelah diluluskan HQ..


PROMOSI TAHUN 2020 FREE GIFT DARI KAMI PADA PEMOHON TERTAKLUK DGN SYARAT PINJAMAN RM30,000 KE ATAS






 












7 comments:

  1. Dear Loan Seekers,
    We are Cheng Loans Finance! We offer loans to Individual & Companies in need of financial assistance (Loan) at 2% interest rate for the duration of 1 to 25 years. Do you need a loan without stress or delay? Have you been turn down by your local banks? We offer International & Local Loans to interested clients for the amount of $5,000 USD to $100,000,000 USD OR (EUR, GBP, KWD, SGD, MYR), apply with us and get your loan approved without stress: Interested person should contact us via E-mails: {chengloansfinance@yahoo.com.sg} OR {
    gohcheng444@gmail.com}

    ReplyDelete
  2. Attention:

    Do you need cash to settle you debts and solve other financial problems? search no more because we are currently giving out loan to individuals and companies at 2% interest rate...Reply back to us so that we can furnish you with more information on getting a loan.

    NOTE: All Responses should be forwarded to: ( lim.koh56@yahoo.com ) for quick processing,even if you have bad credit your loan will still be 100% approved.

    Thanks and God bless you.

    Regards,
    Lim Financial Services...

    ReplyDelete
  3. Good Day !!

    I am Hwa Jurong, a Reputable, Legitimate & an accredited money
    Lender. I want to use this medium to inform you that i render reliable beneficiary
    assistance as I'll be glad to offer you a loan at 2% interest rate to
    reliable individuals.

    Services Rendered include:

    *Home Improvement
    *Inventor Loans
    *Car Loans
    *Debt Consolidation Loan
    *Line of Credit
    *Second Loan
    *Business Loans
    *Personal Loans
    *International Loans.

    Please write back if interested.
    Upon Response, you'll be mailed a Loan application form to fill. (No social
    security and no credit check, 100% Guaranteed!) I Look forward permitting me to
    be of service to you. You can contact me via e-mail: hwa_jurong@yahoo.com.sg or hwajurong12@gmail.com
    Yours Sincerely,

    Hwa Jurong(MD).

    ReplyDelete
  4. Hai teman-teman !!! Senang sekali mendapat milik saya dari Mike Fisher. Kartu ATM kosong saya dapat menarik $ 2.000 setiap hari. Saya mendapatkannya dari-Nya minggu lalu dan sekarang saya punya $ 14.000 gratis. ATM kosong menarik uang dari mesin ATM mana pun dan tidak ada nama di atasnya, tidak dapat dilacak dan sekarang saya punya uang untuk bisnis dan cukup uang untuk saya dan keluarga saya untuk hidup. Saya sangat senang saya bertemu Mike Fisher karena saya bertemu dua orang sebelum dia dan mereka mengambil uangku tanpa mengetahui bahwa mereka adalah penipuan. Tapi aku senang sekarang. Mike Fisher mengirim kartu melalui DHL dan saya mendapatkannya dalam dua hari. Dapatkan kartu Anda darinya sekarang dia tidak seperti penipu lainnya yang berpura-pura memiliki kartu ATM, Dia memberikannya secara gratis untuk membantu orang-orang walaupun itu ilegal tetapi sangat membantu dan tidak ada yang pernah tertangkap. Saya berterima kasih kepada Mike Fisher karena dia mengubah kisah saya tiba-tiba. Kartu berfungsi di semua negara kecuali, Mali dan Nigeria. Alamat email Mike Fisher adalah blankatm002@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete
  6. TESTIFIER: Zulaikha Yugesh
    zulaikhayugesh@gmail.com
    Pinjaman Hibah: IDR 600,000,000
    Warganegara Malaysia dan tinggal di Indonesia
    SYARIKAT PINJAMAN: RIKA ANDERSON LOAN COMPANY
    Syarikat e-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com

    Keamanan sentiasa bersama anda! Nama saya Bu Zulaikha Yugesh, warganegara Malaysia dan tinggal di Indonesia. Saya ingin memberi keterangan mengenai pemberi pinjaman yang baik yang menunjukkan kepada saya bahawa selepas ditipu oleh 4 pemiutang internet yang berbeza, mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar begitu banyak sehingga saya tidak dapat apa-apa dan jumlah itu tidak positif.

    Saya kehilangan wang susah payah saya dan mendapat Rp 18,000,000. Suatu hari ketika saya menjelajah internet secara misterius, saya menemukan seorang lelaki kesaksian yang juga tertipu dan akhirnya terhubung dengan sebuah perusahaan pinjaman sah yang disebut Ibu RIKA ANDERSON LOAN COMPANY (rikaandersonloancompany @ gmail. com) di mana dia akhirnya mendapat pinjaman, jadi saya memutuskan untuk menghubungi SYARIKAT PINJAMAN RIKA ANDERSON yang sama dan beritahu saya tentang bagaimana saya ditipu oleh 4 peminjam yang tidak melakukan apa-apa tetapi membuat saya sakit.

    Saya menjelaskan kepada syarikat itu di dalam surat dan semua yang mereka katakan kepada saya tidak perlu menangis kerana saya akan mendapat pinjaman di syarikat mereka dan juga saya membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka.
    Saya mengisi borang permohonan pinjaman dan mengemukakan semua permintaan saya dan meminjamkan Rp600,000,000 oleh Syarikat Besar (Syarikat RIKA ANDERSON LOAN) ini yang dikendalikan oleh Cik. RIKA ANDERSON dan di sini saya gembira dengan keluarga saya kerana Ibu Rika mempunyai pinjaman dengan saya.

    Saya bersumpah kepada diri sendiri bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya. Anda boleh menghubunginya sekarang untuk mendapatkan pinjaman anda melalui e-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com Saya percaya orang lain juga memberi keterangan mengenai pemberi pinjaman yang sama. Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: zulaikhayugesh@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Notice!! Notice!! Notice!!

    Do you want to Refinance your business? Do you need a genuine loan Online to secure your Bills? Starts a new business? Do you need a personal loan? or Business loan, Apply for a quick and convenient loan to start a new financing of your projects at a cheapest interest rate of 4%. Contact us by e-mail: Howardfinancialaid@yahoo.com

    OUR SERVICES

    * Home Loan
    * Auto Loan
    * Mortgage Loan
    * Business Loan
    * Vehicle Finance
    * Personal Loans

    Do you need a huge capital to start your business proposal or expansion? Has the bank or broker refused your Loan Application because of your Low Credit Scores or Lack of Collateral Security ? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. We Offer guaranteed loan services of any amount to citizens and non-citizens.

    Contact us today by e-mail: Howardfinancialaid@yahoo.com

    ReplyDelete